header imageheader imageheader image
asset
Nazwa:Memories Of Darkness
Autor:Piotr „Cain” Stefanek
Data:19.02.2004
Rozmiar:70,69 MB
Format pliku:Microsoft Video for Windows (AVI)
Czas trwania:4:37
Obraz:512 x 384, DivX 5
Dźwięk:44 KHz stereo, MPEG Layer 3
Memories Of Darkness
Najnowszy teledysk Angel Studios w odróżnieniu od poprzednich jest bardzo dynamiczny, choć niewiele mniej refleksyjny. Eriol wykorzystał anime „Yami no matsuei” oraz remiks piosenki Ayumi Hamasaki. Od strony technicznej widać, że umiejętności autora rosną, choć nowy styl z pewnością jest bardziej dyskusyjny – tym, którym podobały się poprzednie teledyski „Memories Of Darkness” może wydać się zbyt typowo-popowe, ale innym z pewnością przypadnie do gustu.

Pobierz:

Do pobrania plików z lokacji oznaczonych BitTorrent potrzebny jest osobny program, np. µTorrent. Do lokacji eDonkey możesz użyć eMule, zaś linki Magnet obsłuży między innymi Kazaa. Jeśli spodobał ci się plik, który ściągnąłeś pomóż ściągnąć go innym – udostępnij go w swoim programie p2p.

Dodaj do:

Zobacz także

Powiązane tematy: Yami no Matsuei. Poniżej znajdują się najświeższe publikacje:

Ocena

12345678910
Wystawiać oceny mogą tylko zarejestrowani użytkownicy.
6,78/10 (9 głosów)

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 21 dodaj

[1] Re: Memories Of Darkness
Pazuzu [*.chello.pl], 19.02.2004, 22:59:14
PazuzuNie powiem, montarz mniam, film mniam, podobało się, nawet bardzo, ale do Alvina wiewiórki z trudem będzie można się przyzwyczaić :). Czekam na więcej - klipów, nie wiewiórek :D.
[19] Re: Memories Of Darkness
Lilandra [*.gdynia.cvx.ppp.tpnet.pl], 01.11.2004, 13:24:25, odpowiedź na #1
ogólnie, to się z tobą zgadzam, ale sądzę, że Alvin wiewiórka pasuje :D i nie mam nic przeciwko wiewiórkom :) podpisano: wiewiórka ps. to taki żarcik ;) więc nie bierz mnie zbyt na poważnie, po prostu jestem ruda i nie mam nic przeciwko wiewiórkom ;) dobra, plotę od rzeczy,więc już kończę.
[2] Re: Memories Of Darkness
amid [*.tele2.pl], 20.02.2004, 23:28:27
Ha wkońcu go sciągnełam. Przymierzałam sie 3 razy i zakażdym musiałam zaczynać od początku ale to już wina mojega sprzęta :(. Teledysk poprostu ekstra, nie dośc że bardzo pasująca mi piosenka to jeszcze klip z mojego ulubionego anime:D. Ja chce jeszcze*_*
[3] Re: Memories Of Darkness
Cwistak [*.toya.net.pl], 21.02.2004, 12:19:08
Klip jest jednym z najlepszych jaki kiedykolwiek widzialem. Jest strasznie dopracowany, widac bardzo wyrazna roznice miedzy pracami autora! Tak 3maj...
[4] Re: Memories Of Darkness
tdx [*.internetdsl.tpnet.pl], 05.03.2004, 14:00:50
Szczerze to mam mieszane uczucia.... Zawsze podchodze do teledysku na maxa skoncentrowany Ten teledysk ogladalem wraz z DL wieczorkiem na 19" 6.1 Creative dzwiek wiec nic wiecej nie bylo potrzeba... Dobra setno. Miejscami teledysk kiczowaty a miejscami genialny O_O W teledysku sa naprawde dobre momenty i montaz niestety po dobrej scenie wpadnie taki "kwiatek" ze sie zastanawiam o co chodzi... Szczegolnie wdac to na poczatku potem poziom jest juz ok (doceniam prace okolomontazowa- posklejanie scenek do bitu szybkiej muzy to zaden wyczyn) pozdrawiam serdecznie
[7] Re: Memories Of Darkness
Cain [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.03.2004, 18:06:28, odpowiedź na #4
tdx: dzieki za komentarz:) Staralem sie zrobic dobry teledysk, ale chyba nie do konca mi sie to udalo. Mozliwe, ze pojawi sie remake tego klipu, ale sam nie wiem. Co do poczatku to faktycznie jest slabszy niz dalsza czesc i mam zamiar to poprawic;) Jeszcze raz thx & pozdrawiam!
[5] Re: Memories Of Darkness
MikeGold [*.nwman.ac.uk], 10.03.2004, 17:12:29
MikeGoldBlach! nigdy wiecej. Brrr... Kolejny teledysk o niczym. Ani nie zaskoczyl mnie montaz ani scenariusz (o ile mozna o takim wogole tutaj mowic). Wytrzymalem do konca zanim go wywalilem. I to jest wlasnie srednia jakosc Polskich klipow. Czlowiek mysli: Lubie piosenke, lubie anime, zrobie swietny teledysk. Bez dobrego pomyslu nic z tego nie wyjdzie. Sredni poziom teledyskow z DBZ. Never again!
[6] Re: Memories Of Darkness
Cain [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 10.03.2004, 18:01:19, odpowiedź na #5
MikeGold: kazdy odbiera inaczej teledysk. W tym przypadku to akurat pomysl narodzil sie o wiele wczesniej zanim zaczalem wogole nad nim pracowac (nie lubie jak ktos zarzuca mi cos co nie mialo miejsca). Kazdy lubi cos innego ale i kazdy ma prawo do wlasnego zdania. Tak sie akurat sklada, ze jestem dumny z tego teledysku i znam wiele osob, ktorym sie spodobal. Ciekawe czy potrafilbys zrobic swoj wlasny teledysk "na wysokim poziomie" o ktorym wspomniales;) W kazdym razie dzieki za komentarz, moze i negatywny ale zawsze to jakis...
[8] Re: Memories Of Darkness
MikeGold [*.nwman.ac.uk], 11.03.2004, 14:43:13, odpowiedź na #6
MikeGoldMoja dzialka, to glownie fansuby. Zawsze twierdzilem ze jeden negatywny komentarz jest o wiele wiecej wart niz 10 pozytywnych. Jezeli tylko rozwazyles moje uwagi, to osiagnalem moj cel. Dawniej, zajmowalem sie (nie za dlugo) robieniem klipow (az 4 ^^). Nie twierdze ze sa jakies wyjatkowo udane (sam jestem w stanie zarzucic im sporo wad), natomiast trudno powiedziec, ze brak w nich scenariusza (szczegolnie w Eva - True Plus, czy w invitce na Puchikon). To tela. Do nastepnego klipu!
[9] Re: Memories Of Darkness
Pandora [*.markom.krakow.pl], 12.03.2004, 20:01:38, odpowiedź na #8
Kompletnie nie zgadzam się ,z wypowiedzią ,iż jest to teledysk o niczym . Proponuję obejrzeć parę razy i pomyśleć . A co do gorszego montażu 1 części teledysku ,również zgodzić się nie mogę . Scena z feniksem jest zrobiona perfekcyjnie , to samo tyczy się ciekawej walki Tsuzukiego z Marią . I na koniec ,nie zgadzam się jakoby polskie teledyski bardzo odbiegały jakością od zagranicznych . Wszystko zależy od autora . Panie Cain ,za łatwo dał sobie pan zmyć głowę . Chociaż chętnie zobaczę remake.. :).
[10] Re: Memories Of Darkness
MikeGold [*.nwman.ac.uk], 15.03.2004, 12:15:37, odpowiedź na #9
MikeGoldUwazam, ze teledysk powinien byc zrozumialy nawet bez znajomosci Anime, albo chociaz miec jakikolwiek sens bez niego, inaczej beda to tylko losowo dobrane sceny walki (jak w klipach z DB). A co do odbiegania jakoscia od zachodnich teledyskow, to radze przejzec zasoby www.animemusicvideos.org. Na pewno poszerzy sie i wiedza o klipach i zweryfikuja poglady... ^^
[11] Re: Memories Of Darkness
Pandora [*.markom.krakow.pl], 15.03.2004, 20:02:28, odpowiedź na #10
Tak się składa ,iż jestem stałym bywalcem AMV.org , jak i również paru stron autorskich (m.in. bardzo utalentowanej Meri C.) . Co nie zmienia faktu iż porównanie YnM do losowych scen walki z Dragon Ball'a to lekka nadinterpretacja (właściwie nawet poważna ). Dodam ,iż jak ktoś się chce do czegoś przyczepić , to i tak się przyczepi . I jestem w stanie pokazać Ci ogromne ilości zagranicznych teledysków ,które nie mogą się równać z polskimi . Ale nieważne , kolejna osoba ,dla której słowo 'zagranica' ma wymowę magiczną ..
[12] Re: Memories Of Darkness
MikeGold [*.nwman.ac.uk], 17.03.2004, 16:00:40, odpowiedź na #11
MikeGoldNie chodzi o to, ze jakos specjalnie faworyzuje zagraniczne produkcje. Slowo zagraniczny nie robi na mnie wrazenia (chwilowo sam jestem zagraniczny ^^). Wiem, ze jest wiele chlamowatych amerykanskich klipow, ktore niedorownuja jakoscia nawet temu. Jednak trzeba przyznac ze wiekszosc Polskich klipow nie dorasta do piet czolowce Zachodnich produkcji, a niektore nawet nie zaliczaja sie do sredniego poziomu. Oczywiscie sa wyjatki. Niektorzy rozumieja ze zrobienie klipu trwa wiecej niz jeden wieczor i wymaga dokladnego scenariusza. Ja osobiscie nie ogladalem Yami, bo wszystkie produkcje Yaoi odkladam na polke. Tak wiec ogladalem ten klip nie znajac anime i odebralem go dokladnie jak standardowe klipy z DB. Nawalanka do rytmu.
[13] Re: Memories Of Darkness
Pandora [*.markom.krakow.pl], 17.03.2004, 19:43:36, odpowiedź na #12
Jesteś okropnie niedoinformowaną osobą . YnM nie jest pozycją Yaoi . Wydaje mi się ,że przed wypowiedzią powinieneś przynajmniej zadać sobie trud sprawdzenia co piszesz . I przyznam ,że bardzo chetnie zobaczyłabym Twoje dzieła , bo wobec tego co piszesz (szczegolny nacisk na 'nawet ten' - czyli wg.Ciebie MoD jest słaby) wychodzi mi ,iż jesteś bardzo utalentowanym Video kreatorem . Wprost nie mogę się doczekać . Bo widać ,że teledysk Caina JEST przemyślany . Nie wiem po co się wysilam , tłuc grochem o ścianę . Zauważyłam ,że avatarki określają osobowość . Niech ktoś zawoła Alucarda -.-
[14] Re: Memories Of Darkness
tdx [*.internetdsl.tpnet.pl], 18.03.2004, 08:52:32, odpowiedź na #13
Spokojnie to tylko MV :) Ale prawda jest ze krytykowac potrafi kazdy... Ja tez z mila checia obejrze MVy MikeGold'a
[15] Re: Memories Of Darkness
MikeGold [*.newi.ac.uk], 20.03.2004, 16:46:59, odpowiedź na #13
MikeGoldZ tego co pamietam, to Yami ma zabarwienie Yaoistyczne. Yaoistki z klubu zawsze mnie ostrzegaly przed tytulami ktore mam omijac bo sa Yaoi i to byl jeden z nich. Byc moze nie jest to jakies "hard" Yaoi ale zawsze Yaoi. Co do moich produkcji, to (nie wiem czy to bylo w tym temacie) ale wypowiadalem sie juz ze nie sa one idealne i sam moglbym im wytknac bledy techniczne, ale zawsze mialy przemyslany scenariusz, ktory mial sens takze bez znajomosci anime. Jezeli ktos chce je zobaczyc, to musi siegnac do archiwow z przed lat... z tego co pamietam, to najnowsza z moich produkcji byla invitka na Puchikon bodajze 2. A tak pozatym, to trzeba zadac sobie proste pytanie: Czy krytycy malarstwa to malarze? Mysle ze to wyczerpuje ten drazliwy temat. Yaaawn. PS. Anderson jeszcze wroci ^^
[16] Re: Memories Of Darkness
tdx [*.sarzyna.pl], 21.03.2004, 11:42:07, odpowiedź na #15
Prawda :) Tyle ze jezeli ow obraz ocenia picasso i jakis gosc z ulicy to czyje uwagi bardziej do niego trafia? PS. Naprawde chcial bym ogladnac Twoje MV i to ma niewiele wspolnego z ta dyskusja ktora toczymy... pozdrawiam
[17] Re: Memories Of Darkness
MikeGold [*.nwman.ac.uk], 22.03.2004, 13:15:46, odpowiedź na #16
MikeGoldGdyby Picasso ocenial tworczosc innych artystow, to niewielu by sie ostalo (w kazdym razie na pewno nie ci, ktorzy tworza w calkowicie odmiennym stylu). Dlatego krytycy powinni znac materie i niekoniecznie tworzyc (zeby na ocene nie wplywala wlasna tworczosc/ ograniczenia/ tendencje). Przygotowujac stuff na konwenty przebrnalem z Ravenem przez tony klipow (z czego wiekszosc to chlam a naprawde dobre to tylko odsetek) ale takze wiem jak je robic (invitki+ pare klipow). Co do moich produkcji, to mozesz sie ze mna skontaktowac w okolicach polowy czerwca, wtedy wracam do kraju (wakacje ^^). Pozdrawiam ^^.
[18] Re: Memories Of Darkness
[*.waw.cdp.pl], 03.04.2004, 10:53:57
Bardzo fajny teledysk. Autor naprawde bardzo sie postarał :) A do tego z japońska muzyką :) i takim świetnym anime :)
[20] Re: Memories Of Darkness
NACIA [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.07.2005, 16:11:47, odpowiedź na #18
NACIANiech pan Mike Gold nie gada że to nie ma scenariusza. Ma chyba że mi się zdaje - nie sądze. Chętnie też chciałabym dowiedzieć sięz kąd można pobrać informacje i ewentualnie odcinki anime z jakiego to się składa. Zainteresowało mnie także jakim programem można zrobić taki teledysk i skąd można go pobrać lub gdzie i za ile kupić.
[21] Re: Memories Of Darkness
Nekoi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 17.02.2007, 23:01:03
NekoiTak, tak... to stary temat, ale można się jeszcze w nim wypowiedzieć, ne?^^'
Więęęęc...
CUDO!*_*
Muzyka - bomba! Jedna z moich ulubionych piosenek Ayu(
nie przeszkadzał mi nawet remix xD')
Zmontowanie - Cudne *_* Naprawdę super zgrane i te bajeranckie efekty *_* Heh xD
Anime - Yaaaaayyyyyyyy! - nie muszę tłumaczyć, prawda?^^
Powered by WashuOS