header imageheader imageheader image
{Rynek}
Fandomowe "gwiazdy"
Autor: PaulVanK, Data: 14.04.2010, 12:36:23
PaulVanKFandomowe Teh Noizee (znany także jako Paul Van K) nawiązał współpracę z Nayako (WOGULE). Z współpracy powstał ich pierwszy singiel. Obie osoby mogą być znane w fandomie chociażby z konwentów.
Singiel (2 oryginalne wersje + 1 remix) został wydany przez W-Taxx Records w sklepach internetowych http://www.junodownload.com oraz www.djshop.de.

Demo do odsłuchania:

Teh Noizee feat. Nayako - The Whisper Of Nature

Dodaj do:

Zobacz także

Z tą publikacją nie są jeszcze powiązane żadne sznurki.

Komentarze

Sposób wyświetlania:

Ilość komentarzy: 215 dodaj

[1] Re: Fandomowe "gwiazdy"
ano777 [*.dynamic.gprs.plus.pl], 14.04.2010, 13:04:19, oceny: +2 -0
umcyk umcyk

całkiem fajny utwór ale raczej mi do głowy nie wpadnie na stałe
[15] Re: Fandomowe "gwiazdy"
-SQuall- [*.net.azartsat.pl], 14.04.2010, 15:05:23, odpowiedź na #1, oceny: +2 -0
-SQuall-Same here :3
[18] Re: Fandomowe "gwiazdy"
VEGON [*.aster.pl], 14.04.2010, 15:30:46, odpowiedź na #15, oceny: +2 -0
tuc tuc tuc ... hell yeah czuje wakacje na majorce w klubie techno XD
[27] Re: Fandomowe "gwiazdy"
komarEX [*.146.226.194.ip.abpl.pl], 14.04.2010, 18:32:48, odpowiedź na #18, oceny: +3 -3
Ta muzyka to Trance, nie techno.
Anyway bardzo fajnie się słucha - bardzo lubię kawałki Trance ;-)
EXIT TRANCE PRESENTS SPEED アニメトランス
EXIT TRANCE PRESENTS ウマウマできるトランスを
Polecam
[42] Re: Fandomowe "gwiazdy"
zimnylech [*.ssp.dialog.net.pl], 14.04.2010, 23:20:30, odpowiedź na #27, oceny: +4 -5
manieczkiiii, spręzynkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii UMC UMC UMC UMC JEB JEB JEB JEB UMC UMC UMC UMC
[59] Re: Fandomowe "gwiazdy"
PaulVanK [*.ntb.veo.pl], 15.04.2010, 09:07:13, odpowiedź na #42, oceny: +0 -2
PaulVanKA wiesz, że mnie obrażasz?:P
[80] Re: Fandomowe "gwiazdy"
hellboi [74.63.112.*], 15.04.2010, 12:48:16, odpowiedź na #59, oceny: +2 -7
hellboiJaki Pan wrażliwy.
[83] Re: Fandomowe "gwiazdy"
PaulVanK [*.ntb.veo.pl], 15.04.2010, 12:52:45, odpowiedź na #80, oceny: +3 -2
PaulVanKTo jest to samo co mówienie na anime "chińskie porno bajki" XD
[92] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Syriusz [89.191.147.*], 15.04.2010, 14:54:12, odpowiedź na #83, oceny: +0 -3
Syriuszdokładnie... nawet pokusiłbym o stwierdzenie, że to Vocal trance. Z tym nurtem związani są najlepsi Dj'e na świecie tacy jak Armin Van Buuren, Dash Berlin, Tiesto, Adobe & Beyond.
[96] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Kisiel [*.e-wro.net.pl], 15.04.2010, 15:17:03, odpowiedź na #92, oceny: +0 -1
Co będzie najbliższe?
sznurek
[131] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Syriusz [89.191.147.*], 16.04.2010, 10:21:35, odpowiedź na #96, oceny: +1 -0
SyriuszHaha przyznam szczerze, że nie wiedziałem o istnieniu czegoś takiego jak Epic Trance :P
Dla mnie najbliższe temu jest:
http://www.di.fm/vocaltrance/
[135] Re: Fandomowe "gwiazdy"
xionacz [*.chello.pl], 16.04.2010, 12:20:52, odpowiedź na #27, oceny: +2 -1
xionaczTo nie muzyka, to Elektro.
[152] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 16.04.2010, 18:26:22, odpowiedź na #135, oceny: +1 -0
Hitsu Mayukichciałbym zauważyć, że elektro to też muzyka
[171] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Syriusz [89.191.147.*], 17.04.2010, 00:48:25, odpowiedź na #152, oceny: +0 -0
Syriusztak to się zgadza... ale odsyłam do "hitler w poszukiwaniu elektro" wtedy zrozumiesz
[180] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 17.04.2010, 15:34:39, odpowiedź na #171, oceny: +0 -0
Hitsu Mayukiuwierz mi widziałem to dawno, i jakoś zdania nie zmieniłem...
[2] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.04.2010, 13:04:46, oceny: +4 -0
Jukinie jest to co prawda muzyka, w ktorej gustuje, ale gratuluje i zyczem wielkich sukcesow :D~
[37] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Inalion [*.net.autocom.pl], 14.04.2010, 21:54:49, odpowiedź na #2, oceny: +1 -0
Same here.
[3] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Sune [*.adsl.inetia.pl], 14.04.2010, 13:13:32, oceny: +3 -2
Sunetrudno to nazwać muzyką niemniej gratuluje, głos trochę mało przekonywujący i odważny
[5] Re: Fandomowe "gwiazdy"
xionacz [*.chello.pl], 14.04.2010, 13:14:27, odpowiedź na #3, oceny: +1 -3
xionaczo Gustach się nie dyskutuje ;]
[4] Re: Fandomowe "gwiazdy"
xionacz [*.chello.pl], 14.04.2010, 13:14:02, oceny: +2 -3
xionaczPrzeczytałem Paul van Dyke..
[24] Re: Fandomowe "gwiazdy"
mihoshi [*.euro-net.pl], 14.04.2010, 17:38:59, odpowiedź na #4, oceny: +1 -1
mihoshiTeż O_O'
[25] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Deru_出る [*.nsystem.pl], 14.04.2010, 18:04:35, odpowiedź na #24, oceny: +18 -2
Deru_出るja tez - zalozymy grupe na fejsbuku? xD
[29] Re: Fandomowe "gwiazdy"
AceMan [*.telpol.net.pl], 14.04.2010, 19:02:58, odpowiedź na #25, oceny: +2 -0
AceManHahah, plusik :D
[136] Re: Fandomowe "gwiazdy"
xionacz [*.chello.pl], 16.04.2010, 12:21:25, odpowiedź na #25, oceny: +0 -1
xionaczXD
[153] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 16.04.2010, 18:27:09, odpowiedź na #4, oceny: +1 -1
Hitsu Mayukitjaaa...byłaby sensacja na miare pudelka jakby okazało się, że ma coś wspólnego z fandomem ;)
[6] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Nox [213.156.122.*], 14.04.2010, 13:17:00, oceny: +1 -2
Noxcalkiem fajne.
[7] Re: Fandomowe "gwiazdy"
nayako [*.chello.pl], 14.04.2010, 13:21:20, oceny: +0 -1
nayakoA takie to tam... ;P I mam marny mikrofon ^^' A "gwiazdy" to chyba przesada xD
[9] Re: Fandomowe "gwiazdy"
PaulVanK [*.ntb.veo.pl], 14.04.2010, 13:43:34, odpowiedź na #7, oceny: +2 -1
PaulVanKDlatego w cudzysłowiu gwiazdy XD
[34] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Ankoku78 [*.adsl.inetia.pl], 14.04.2010, 20:43:17, odpowiedź na #7, oceny: +0 -1
Ankoku78aaa, cudownie Ci wyszło, Naya! ^^ Jaki tam marny mikrofon! ;3 Czekam na kolejne nagrania choć za tym typem muzyki nie przepadam *-*
[8] Re: Fandomowe "gwiazdy"
PaulVanK [*.ntb.veo.pl], 14.04.2010, 13:43:09, oceny: +0 -1
PaulVanKTo czy się podoba to akurat kwestia gustu :)
Ja osobiście jestem wielostylowy, ale raczej muzyka klubowa to moje klimaty.
Myślę nad czymś nowym, tym razem czymś dance'owym.
Nayako świetnie sobie poradziła z wokalem moim zdaniem :D
[20] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Lisek [*.witnet.pl], 14.04.2010, 16:08:53, odpowiedź na #8, oceny: +0 -1
LisekRób, rób koniecznie, bardzo HQ ten utworek. Jeśli chcecie się rozpromować może warto by było wrzucić próbki na soundclicka czy newgrounds? Z chęcią też bym posłuchał tego dance'owego kawałka jak powstanie.
[23] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Glani [109.243.11.*], 14.04.2010, 17:28:51, odpowiedź na #8, oceny: +6 -1
Glania dodają do tego jakieś tabsy ?
Dj. Tiesto - Knock, knock, knocking to teh Fandom doors.

ps. Z góry dziękuje za minusy ;]
[10] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Edy [*.toya.net.pl], 14.04.2010, 14:03:54, oceny: +0 -0
EdyNo gratuluje! Nie spodziewałam się takiwego duetu.
Do poskakania wieczorami nawet fajne.
[11] Re: Fandomowe "gwiazdy"
shuichi [*.ip.netia.com.pl], 14.04.2010, 14:11:55, oceny: +0 -0
shuichiWidzę że poszukiwania wokalistki zaowocowały :D
Gratuluję! :3

PS: Paul wiesz że ja chce płytę z autografami xD
[12] Re: Fandomowe "gwiazdy"
shappi [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.04.2010, 14:39:02, oceny: +0 -0
shappino nieźle :3
[13] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Isia~ [*.chello.pl], 14.04.2010, 14:54:40, oceny: +2 -0
Isia~Bardzo podoba mi się muzyka, lecz moim zdaniem byłoby lepiej bez wokalu. Chociaż z wokalem też może być :3
[154] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 16.04.2010, 18:29:34, odpowiedź na #13, oceny: +0 -0
Hitsu Mayukimoim zdaniem tez by było lepsze bez wokalu, ale nie znaczy to, że jest on tutaj niepotrzebny :) dawaj Isia, my robimy następny xD zaprosimy tylko pewną "mało znaną" formację, jaką jest Sound Holic..xD
[14] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Vranz [213.155.191.*], 14.04.2010, 14:57:35, oceny: +0 -0
Bardzo miło się tego słucha :)
[16] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Greed [*.chello.pl], 14.04.2010, 15:08:32, oceny: +5 -0
GreedNie ma to jak artykul o sobie w trzeciej osobie i zatytulowanie go "fandomowe "gwiazdy"" :P Ale zycze powodzenia ;)
Pierwsza mysl po odsluchaniu dema - Dj Shog
ajne, ale jak zostalo wczesniej to ujete, do glowy nie wpada na dluzej.
Sugeruje przynajmniej sprobowac, zrobic jakikolwiek teledysk i pogadac z 4fun tv. Z tego co z nimi kiedys rozmawialem powiedzieli, ze przyjeli by taki material
[48] Re: Fandomowe "gwiazdy"
borek__ [*.adsl.inetia.pl], 15.04.2010, 00:28:27, odpowiedź na #16, oceny: +0 -0
Oh wow...
[17] Re: Fandomowe "gwiazdy"
chika [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.04.2010, 15:17:16, oceny: +1 -0
chikauch, nie, w ogóle mi nie podchodzi. kojarzy mi się z Kate Ryan itp ;p ale popieram wszelkie przejawy twórczości :D
[19] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Sharaku [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.04.2010, 15:39:51, odpowiedź na #17, oceny: +0 -0
A mnie sie tam podoba :)
[21] Re: Fandomowe "gwiazdy"
SeNe [*.internetdsl.tpnet.pl], 14.04.2010, 16:09:48, oceny: +0 -0
SeNeCałkiem nieźle.
[22] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Deru_出る [*.nsystem.pl], 14.04.2010, 16:25:45, oceny: +0 -1
Deru_出るgdyby nie to ze wiem jak Naya poruszajaco potrafi spiewac, jak zaaspiewala Hijo de la Luna na B-conie... to mzoe by mi ciut podeszlo - ale ten rodzaj muzyki do mnie nei trafia.. ale fakt - wazne aby cos robic - gratuluje :*
[26] Re: Fandomowe "gwiazdy"
alexandra [*.adsl.inetia.pl], 14.04.2010, 18:12:19, odpowiedź na #22, oceny: +0 -0
alexandrano całkiem całkiem
[28] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Yasiu [*.intertele.pl], 14.04.2010, 18:35:43, oceny: +0 -0
YasiuSingiel zakupiony na djshop w formacie FLAC. Niedrogo (3,76EU), fajna muza - poproszę o więcej ;)
[56] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Kwak leniwy [*.adsl.inetia.pl], 15.04.2010, 09:04:14, odpowiedź na #28, oceny: +0 -0
Gdzie zakupiony...? Co to jest ten djshop?

Muzyczka fajna, czemu nie. Pracujcie dalej.
[60] Re: Fandomowe "gwiazdy"
PaulVanK [*.ntb.veo.pl], 15.04.2010, 09:08:34, odpowiedź na #56, oceny: +0 -0
PaulVanKW newsie są linki :) do Junodownload i mp3.de
[63] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Greed [*.chello.pl], 15.04.2010, 09:29:05, odpowiedź na #60, oceny: +0 -0
GreedIle juz naczaskaliscie kapusty? ;>
[66] Re: Fandomowe "gwiazdy"
PaulVanK [*.ntb.veo.pl], 15.04.2010, 10:31:14, odpowiedź na #63, oceny: +0 -0
PaulVanKZ tego to raczej kieszonkowe będą jak coś XD
Jestem realistą :D
A rozliczenia wysyłają bodajże co kwartał, więc jeszcze nic nie wiem :D
[130] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Greed [*.chello.pl], 16.04.2010, 09:33:11, odpowiedź na #66, oceny: +0 -0
GreedNo, a przynajmniej jest jakis licznik pobran?
[133] Re: Fandomowe "gwiazdy"
PaulVanK [*.ntb.veo.pl], 16.04.2010, 10:36:53, odpowiedź na #130, oceny: +0 -0
PaulVanKPewno jest, ale dostępny dla labela...
Tak czy inaczej W-Taxx to label znajomego. Stosunkowo niedawno powstał, więc trzeba trochę promocji.
Niedługo ukaże się mój inny singiel (solowy tym razem), ale wątpię, żeby pasował komukolwiek niegustującemu w niekomercyjnej muzyce klubowej.
[155] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 16.04.2010, 18:32:19, odpowiedź na #133, oceny: +0 -0
Hitsu Mayukiniemniej jednak czekamy...mnie w ogóle zaskoczyło, że ktoś w fandomie SŁUCHA a co dopiero TWORZY muzyke klubową. No ale cóż, zaskoczyło mnie to pozytywnie, sam jesten fanem ;)
[30] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Nagash [*.protonet.pl], 14.04.2010, 19:33:44, oceny: +0 -0
NagashCałkiem niezłe. Podoba mi się nawet mimo tego, żem jest metal
[31] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Dajmos [*.chello.pl], 14.04.2010, 19:57:44, oceny: +0 -0
DajmosNo no Paul, coraz lepiej. Byle tak dalej.
[32] Re: Fandomowe "gwiazdy"
lady_magma [*.21.rev.vline.pl], 14.04.2010, 20:25:06, oceny: +7 -9
lady_magmaNie mam pojecia co to za osoby , ale utwór jak na techniawe jest niezbyt dobry, niczym sie nie wyroznia zwlaszcza dobrym
[40] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Vranz [213.155.191.*], 14.04.2010, 23:08:25, odpowiedź na #32, oceny: +0 -4
Współczuję braku słuchu.
[41] Re: Fandomowe "gwiazdy"
lady_magma [*.21.rev.vline.pl], 14.04.2010, 23:12:16, odpowiedź na #40, oceny: +3 -7
lady_magmaw ciagu zycia przesluchalam setki jesli nie tysiace utworow tego typu...to moze nei swiadczy o moim sluchu absolutnym( wiem ze go nie posiadam) , swiadczy za to o orginalnosci utworu
[43] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Vranz [213.155.191.*], 14.04.2010, 23:21:55, odpowiedź na #41, oceny: +1 -2
Yhm. O oryginalności utworu decyduje ilość utworów przesłuchanych przez słuchacza? Ciekawe...
[49] Re: Fandomowe "gwiazdy"
lady_magma [*.21.rev.vline.pl], 15.04.2010, 00:41:56, odpowiedź na #43, oceny: +1 -1
lady_magmaKażdy mój tekst kończy się zdaniem określającym wyjątkowa przeciętność tego utworu który raz przesłuchany zostaje zapomniany
O marginalności utworu świadczy ilość podobnych do tego utworu
Naprawdę zadziwiające jest zróżnicowanie muzyki , która przez wielu za takowa nie jest uznawana
Są utwory trance , techno , które wywołują u mnie emocje ten otwór ...nie wywołał u mnie żadnej reakcji , ale posty broniące tego " wspaniałego " utworu....ludziska.. dajcie spokój.
Nawet gdyby to nawet członkowie mayday stworzyli i tak bym to uznała za słaby utwór
[67] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Vranz [213.155.191.*], 15.04.2010, 10:32:39, odpowiedź na #49, oceny: +0 -1
No, już konkretniej.

Ale widzisz, jeśli już więcej osób broni tego utworu i po prostu im się podoba, to chyba coś w tym jest, czyż nie?
[71] Re: Fandomowe "gwiazdy"
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2010, 11:13:15, odpowiedź na #67, oceny: +2 -1
SStefanTak. Nazywa się odmienny gust.
[74] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Vranz [213.155.191.*], 15.04.2010, 12:02:19, odpowiedź na #71, oceny: +0 -1
Oczywiście. Jednak znaczna część zaznacza, że to kwestia ich własnego gustu i nie brzmi to jak głos "wyroczni muzycznej" jak np: "ale posty broniące tego " wspaniałego " utworu....ludziska.. dajcie spokój."
[84] Re: Fandomowe "gwiazdy"
hellboi [74.63.112.*], 15.04.2010, 12:55:45, odpowiedź na #74, oceny: +5 -7
hellboiNie sprzeciwiaj się Królowej Techno, parobku!
[86] Re: Fandomowe "gwiazdy"
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2010, 13:36:14, odpowiedź na #74, oceny: +0 -1
SStefanZapewne uznają, że jeśli przy ich opinii widnieje nick, po którym można ich namierzyć, nie muszą już dodawać, że 'ich zdaniem', ponieważ je wyrażając już się podpisali.
[88] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Vranz [213.155.191.*], 15.04.2010, 13:50:19, odpowiedź na #86, oceny: +0 -1
Czy ja wiem? W rozmowie na żywo też da się wyczuć pewną różnicę. No ale ok, przez internet wszystko brzmi inaczej, zwłaszcza rozmowy o gustach. Nie będę się specjalnie dalej kłócił, bo się pozjadamy tutaj zaraz ;)

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[120] Re: Fandomowe "gwiazdy"
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2010, 23:52:12, odpowiedź na #88, oceny: +0 -0
SStefanAleż ja nie mam absolutnie zamiaru Cię zjadać, wyglądasz na kościstego :)
[112] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Katsuhito [*.tvk-net.pl], 15.04.2010, 22:34:51, odpowiedź na #41, oceny: +3 -0
Katsuhito"w ciagu zycia przesluchalam setki jesli nie tysiace utworow tego typu"

Współczuję.
[172] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Syriusz [89.191.147.*], 17.04.2010, 00:52:21, odpowiedź na #112, oceny: +0 -0
Syriuszniepotrzebne dogryzanie. Ja również mam za sobą masę "setów" trancowych i nie tylko. W prawie każdym stylu muzycznym znajdę coś dla siebie (no może po za disco z pola)
Dla jednych godne współczucia dla innych godne pochwały.
[175] Re: Fandomowe "gwiazdy"
PaulVanK [*.ntb.veo.pl], 17.04.2010, 08:56:00, odpowiedź na #172, oceny: +0 -0
PaulVanKJa raczej pochwalam... Jako, że sam jestem wielostylowy ;D Przez moje kawałki przewijają się często elementy innych gatunków (pop, rnb, mieszam różne style klubowe) ^^ A przynajmniej się staram XD
[45] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Juki [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 14.04.2010, 23:26:55, odpowiedź na #40, oceny: +5 -3
Jukiuważam, że żenujące jest to, iż stwierdzasz, że nie ma słuchu ten, komu nie podoba się piosenka w wykonaniu Twoich znajomych.

może Magma pisze niezrozumiale, ale to nie odbiera jej prawa do własnego gustu i wyrażania opinii, nawet, jeśli są dla kogoś krzywdzące.
[47] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Vranz [213.155.191.*], 14.04.2010, 23:35:59, odpowiedź na #45, oceny: +1 -3
Błędne jest założenie, że bronię znajomych. Mimo wszystko cenię sobie obiektywizm powiązany ze znajomościami.

Moja żenująca odpowiedź była mniej więcej tego samego kalibru (w założeniu), co końcowy fragment jej wypowiedzi.

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[77] Re: Fandomowe "gwiazdy"
ezzi [*.akademiki.uni.torun.pl], 15.04.2010, 12:32:59, odpowiedź na #32, oceny: +2 -1
fakt, bez polotu taki~~
[33] Re: Fandomowe "gwiazdy"
PaulVanK [*.ntb.veo.pl], 14.04.2010, 20:29:25, oceny: +2 -1
PaulVanKMuzyka jak już mówiłem kwestia gustu :D
Nie chciałbym teraz wyjść na cfaniaka, ale to nie jest techno.
Jak pakujemy wszystko do jednego worka to wynika na to, że wszystko co ma gitary elektryczne jest metalem :D
Niedługo powinny się ukazać 2 kolejne single, tym razem bardziej progresywne :) Jak ktoś chce dema to pisać na gg :)
[51] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Ryuji [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2010, 01:19:12, odpowiedź na #33, oceny: +0 -0
RyujiChciałbym żeby progresywne oznaczało coś w stylu Dream Theater ;)

Nie jest to muzyka jakiej słucham, niemniej jednak życzę sukcesów :)
[35] Re: Fandomowe "gwiazdy"
ayka [*.tvk.torun.pl], 14.04.2010, 20:56:31, oceny: +1 -0
aykaRozpier*alamy ściany na domówce! :D
[36] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Adda [*.chello.pl], 14.04.2010, 21:19:28, oceny: +0 -0
Addageneralnie nie w mój gust, ale brzmi ładnie :3 i śliczny wokal *.*
[38] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Olazu [*.ssp.dialog.net.pl], 14.04.2010, 22:36:22, oceny: +0 -0
OlazuDziewczyna ma czarujący głos, to trzeba przyznać ;)
[69] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Naya [*.chello.pl], 15.04.2010, 10:37:46, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
NayaOjej..dziękuję ^^
[156] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 16.04.2010, 18:34:21, odpowiedź na #38, oceny: +0 -0
Hitsu Mayukiprawie jak Ayla; ktoś zna ? :)
[165] Re: Fandomowe "gwiazdy"
PaulVanK [*.ntb.veo.pl], 16.04.2010, 19:57:23, odpowiedź na #156, oceny: +0 -0
PaulVanKO tak, Liebe to do dzisiaj słucham XD
[169] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 16.04.2010, 21:17:21, odpowiedź na #165, oceny: +0 -0
Hitsu Mayukihai~ ja również lubię Sunrise (z Safri Duo) ^^

Komentarz ukryty z powodu przewagi negatywnych ocen. pokaż

[58] Re: Fandomowe "gwiazdy"
PaulVanK [*.ntb.veo.pl], 15.04.2010, 09:06:31, odpowiedź na #39, oceny: +2 -1
PaulVanKA ja myślałem, że rap XD
[64] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 15.04.2010, 09:33:46, odpowiedź na #58, oceny: +2 -0
GrisznakPamiętaj, że to murzyni wymyślili bluesa, z którego pochodzi rock. Cały rock/metal itd to muzyka czarnych (co metalowcy lubią pokreślać, ubierając się na czarno od stóp do głów).
[189] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Logan [*.chello.pl], 18.04.2010, 22:12:39, odpowiedź na #64, oceny: +0 -0
LoganNo i waćpan przyjebałeś teraz jak łysy o kant kuli. To, że blues jest muzyką czarnych wcale nie znaczy, że wywodzi się z niej cały gatunek rock`a i metalu. Tak na dobrą sprawę metal (jego niektóre nurty takie jak heavy metal czy power metal) czerpie równie dużo z muzyki klasycznej co z rock`a. Dobrym tego przykładem jest Yngwie Malmsteen. Dla odmiany thrash metal wywodzi się z fuzji heavy metal`u i punk rock`a, a tym do blues`a trochę nie po drodze. I tak by można daleko jeszcze iść. Sam heavy metal powstał na przełomie lat 60-70 w UK i USA i bynajmniej to nie czarni zaczęli go grać. Zresztą tak na dobrą sprawę ilu znasz albo widziałeś czarnoskórych członków kapel metalowych z dowolnego jego nurtu? Więc nie pieprz mi człowieku, że rock i metal to muzyka czarnych, a już na pewno nie "cały rock/metal".

I rozumiem, że ten kawałek o ubieraniu się na czarno to był cynizm? Ironia? Poza tym wcale nie trzeba się ubierać na czarno żeby "być metalem". Wcale nie trzeba do tego nosić glanów (które wywodzą się z UK i nie są niczym innym jak butami robotniczymi używanymi m.in. przez hutników, a jako subkultura jako pierwsi przyjęli je punkowie, potem skinheadzi i inne subkultury wywodzące się z angielskiej klasy robotniczej). Nie trzeba nosić długich włosów (powiedz Kerry King`owi, że on nie jest metalem bo jest łysy albo to samo jeśli idzie o Bruce`a Dickinson`a bo ma krótkie włosy).
[193] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Crawley [*.chello.pl], 19.04.2010, 11:28:35, odpowiedź na #189, oceny: +0 -0
CrawleyZespół Black Sabbath, dla wielu pierwszy heavy metalowy zespół, na początku grał raczej cięższego bluesa, niż to, co teraz nazwałbyś metalem.

Bodajże Robert Plant, znany chociażby z Led Zeppelin, kiedyś w wywiadzie stwierdził, że współczesne zespoły rockowe pokroju Arctic Monkeys są do dupy, bo wzorują się na Zeppsach, nie zaś na bluesie, na którym wzorowali się Zeppsi.

W końcu gdyby nie blues, nie byłoby rocka, nie byłoby też i metalu.
A na Kerry'ego Kinga czy Bruce'a Dickinsona bym się nie powoływał. Raz, że przypuszczam iż bycie "metalem" mają w dupie, dwa, jeśli chcesz się za nich wypowiadać, wpierw zapytaj ich o zdanie.
[194] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Logan [*.chello.pl], 19.04.2010, 11:48:14, odpowiedź na #193, oceny: +0 -0
LoganWiem co grał Black Sabbath, akurat genezę powstawania tego gatunku znam całkiem nieźle. I jeszcze jedno - mówisz, że "dla wielu" BS grał jako pierwszy metal... A dla równie wielu pierwszy metal jako taki grał Judas Priest. Choć nie ma co ukrywać, że kiedyś scena wyglądała zupełnie inaczej niż teraz.

A gdyby nie folk to pewnie nie było by nawet blues`a bo on z niego z kolei czerpał. Natomiast gdyby jaskiniowcy nie wymyślili, że uderzając pałką o drzewo można wydobyć dźwięk i np. zaalarmować resztę plemienia to byśmy pewnie perkusji nigdy nie mieli. Więc z całym szacunkiem, ale bez przesady ;d

Co do Kerry`ego i Bruce`a to szczerze wątpię czy mają to w dupie bo poświęcili temu połowę swojego życia. I widzisz, to jest właśnie cała esencja, nie wygląd, nie ćwieki i glany, a to co masz w sercu. I dobrze to określa kawałek "Army of One" Annihilator`a.

I nadal nie widzę, w którym miejscu jest to muzyka czarnych. Jest nią blues, nie metal.
[113] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Katsuhito [*.tvk-net.pl], 15.04.2010, 22:36:43, odpowiedź na #58, oceny: +0 -5
KatsuhitoNawet taka firma jest lepsza od "umcyk umcyk"... Przynajmniej przekazują jakąś treść, jaką to już nie wnikam.
[118] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 15.04.2010, 23:38:45, odpowiedź na #113, oceny: +3 -0
GrisznakCzyli np. nazi rock czy nazi metal też są lepsze, bo przekazują jakąś treść? A weź idź kopać ziemniaki.
[192] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Logan [*.chello.pl], 19.04.2010, 10:16:28, odpowiedź na #118, oceny: +0 -0
LoganZ tym "nazi metalem" to jest tak jak z "nazi skinhead`em". Nie ma czegoś takiego jak "nazi skinhead" albo "skinhead rasista". Jeśli ktoś jest rasistą, faszystą albo nazistą to NIE JEST skinhead`em. Tylko sobie niektórzy ubzdurali, że są skinami albo, że grają metal.
[197] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Pharaoh_90 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.04.2010, 13:51:51, odpowiedź na #192, oceny: +0 -0
Pharaoh_90"Skinhead twierdzący, że jest rasistą, musiałby się wyprzeć swoich czarnych korzeni"...?
[173] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Syriusz [89.191.147.*], 17.04.2010, 00:55:39, odpowiedź na #113, oceny: +1 -0
SyriuszFirma... to ścierwo ze swoim JP 100% niech się schowają. Jak każda moda przeminie. Zresztą Policja ich na 200%
Dla mnie to jest godne pożałowania porównanie, bo siać nienawiść umie każdy i niszczyć.. budować coś i tworzyć to jednak rzadka domena współczesnego Hip-Hopu. Tutaj chciałbym oddać szacunek jednemu z niewielu dobrych polskich hip-hopowców jakich zostało czyli Eldo
[196] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Pharaoh_90 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.04.2010, 12:50:12, odpowiedź na #113, oceny: +0 -0
Pharaoh_90Nie kompromituj się... Futurystyczny klimat techno, melodyjność trance, perkusja drum and bass miałyby być gorsze od jebania policji..? Z resztą w Polsce mamy dużo lepszych raperów, chociażby Eldo.
[73] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 15.04.2010, 11:49:35, odpowiedź na #39, oceny: +1 -1
TuminureMetal to bullshit. Wcale nie jest lepszy niż reszta muzyki, a ostatnio coś jest bardzo modny.
[110] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Katsuhito [*.tvk-net.pl], 15.04.2010, 22:32:28, odpowiedź na #73, oceny: +0 -1
KatsuhitoMetal to gówno prawda? lol.
Mylisz się, jest lepszy :>
[117] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 15.04.2010, 23:21:18, odpowiedź na #110, oceny: +0 -0
TuminureSugerowałem się tym znaczeniem: LINK

Metal to bzdury. Metal to pieprzenie. Nie, metal to nie gówno prawda :D.

Słucham trochę metalu (w tym tej "super ekstra fajnej" metaliki) i nie zauważyłem w nim nic cudownego. Ot sobie muzyczka.
[119] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 15.04.2010, 23:47:07, odpowiedź na #117, oceny: +1 -0
[124] Re: Fandomowe "gwiazdy"
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2010, 23:54:27, odpowiedź na #119, oceny: +0 -0
SStefanCycki!
[125] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 16.04.2010, 00:14:51, odpowiedź na #124, oceny: +0 -0
GrisznakA zwróciłaś uwagę na obojętność "panów metalowców" na nie? Wolą pewnie chłopaki swoje miecze ostrzyć.
[128] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 16.04.2010, 07:44:34, odpowiedź na #125, oceny: +0 -0
TuminureJa tam wole to: LINK!

(chociaż cycki też są fajne)
[138] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Vulcan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2010, 14:12:56, odpowiedź na #119, oceny: +0 -0
VulcanTak jak Rhapsody ujdzie w tłumie, to ten teledysk to jeden ze "szczytów tandety".
[168] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 16.04.2010, 20:06:18, odpowiedź na #138, oceny: +1 -0
[184] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Logan [*.chello.pl], 18.04.2010, 12:49:16, odpowiedź na #117, oceny: +1 -0
LoganGeneralnie słucham bardzo różnej muzyki, ale jednak górują u mnie mimo wszystko metal i rock... I chłopie, jeśli uważasz, że to są bzdury to odstaw te leki, które właśnie zażywasz albo naucz się na tyle angielskiego i interpretować teksty żeby w ogóle rozumieć o czym dany kawałek opowiada. Fakt jest faktem, że nie każdy gatunek metalu (przynajmniej dla mnie) jest wartościowy i dlatego też sam nie słucham wynalazków typu "grindcore", "brutal death metal" i innych tego typu rzeczy bo to dla mnie faktycznie jest gówno warte. Kiedy wchodzę na stronę www kapeli, a tam w składzie na perkusji gra gość o ksywie "Napierdalator" to sorry, ale na tym się moja przygoda z tą kapelą z reguły kończy. Natomiast jest wieeeeele porządnych kapel, które wniosły do muzyki naprawdę dużo (jak np. Black Sabbath, AC/DC, Slayer, Metallica, Anthrax, Led Zeppelin, The Rolling Stones, Iron Maiden, Judas Priest i wiele innych). Tak samo jest w każdym gatunku i stylu muzycznym. Inna sprawa, że gusta są różne i nikt nie powinien innych "karcić" za to, że ktoś lubi słuchać czegoś innego. Rób co robisz, słuchaj czego słuchasz i nie osądzaj innych bo kiedyś sam zostaniesz osądzony.

Peace out.

"Holier Than Thou" Metallica:

"The craps rolls out your mouth again
Haven't changed, your brain is still gelatin
Little whispers circle around your head
Why don't you worry about yourself instead

Who are you? where ya been? where ya from?
Gossip is burning on the tip of your tongue
You lie so much you believe yourself
Judge not lest ye be judged yourself"

Before you judge me take a look at you
Can't you find something better to do
Point the finger, slow to understand
Arrogance and ignorance go hand in hand

It's not who you are it's who you know
Others lives are the basis of your own
Burn your bridges build them back with wealth
Judge not lest ye be judged yourself"
[186] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 18.04.2010, 18:23:18, odpowiedź na #184, oceny: +0 -0
Grisznak"faktycznie jest gówno warte"
"słuchaj czego słuchasz i nie osądzaj innych"
Pogadaj czasem z lustrem, może coś sensownego ci powie...
[187] Re: Fandomowe "gwiazdy"
RJ [*.icpnet.pl], 18.04.2010, 20:58:11, odpowiedź na #186, oceny: +0 -0
RJTy się chyba już nie masz się czego czepiać?
[188] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Logan [*.chello.pl], 18.04.2010, 21:11:03, odpowiedź na #186, oceny: +0 -0
LoganBo taka jest moja opinia odnośnie tego rodzaju MUZYKI. Natomiast nie osądzam KOGOŚ kto takiej muzy słucha, może potrafi w niej dostrzec coś czego ja akurat nie widzę.
Poza tym jak już mnie cytujesz cwaniaku to cytuj całość wypowiedzi, a nie 3 słowa wyrwane z kontekstu. Całość brzmiała:

"Fakt jest faktem, że nie każdy gatunek metalu (przynajmniej dla mnie) jest wartościowy i dlatego też sam nie słucham wynalazków typu "grindcore", "brutal death metal" i innych tego typu rzeczy bo to dla mnie faktycznie jest gówno warte."

I nie widzę powodu by rozmawiać z lustrem, za to Ty możesz pogadać z jakimś terapeutą może? Psycholog? Czy już psychiatra?
[174] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Syriusz [89.191.147.*], 17.04.2010, 00:57:44, odpowiedź na #73, oceny: +0 -0
SyriuszNo niestety jest modny razem z różem. Co widać po Metal Dodzie.
[195] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Pharaoh_90 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.04.2010, 12:47:31, odpowiedź na #39, oceny: +0 -0
Pharaoh_90Nie wiedziałem, że jestem czarnuchem :O

techno ;)

A ten kawałek bardziej mi pod uplifting trance podchodzi ;-)
[44] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Glani [109.243.11.*], 14.04.2010, 23:24:58, oceny: +7 -2
GlaniCzy wy też tak macie, że jak ktoś wam puszcza "muzykę klubową" to czekacie aż się zacznie "muzyka", lecz ona się wcale nie zaczyna ? ;(
[57] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Vampircia [*.chello.pl], 15.04.2010, 09:05:31, odpowiedź na #44, oceny: +2 -0
VampirciaNie, ja lubię muzykę klubową, jak i większość pozostałych gatunków muzyki.
[75] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Glani [188.33.8.*], 15.04.2010, 12:27:45, odpowiedź na #57, oceny: +1 -2
Glanichyba ktoś tu nie sqmał aluzji. Nie widzę w ogóle czemu "muzyka klubowa" to "muzyka" przecież to nawet nie dotykało instrumentów muzycznych. Dobra elektro, dnb, dubstep szanuję i lubię, ale tamto to jest traktowane przez ludzi jako sztukę, ma w sobie to coś co rzeczywiście pozwala powiedzieć, że to muzyka.
[90] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 15.04.2010, 14:09:49, odpowiedź na #75, oceny: +1 -0
TuminureA wokal dotyka instrumentów muzycznych?
[91] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Glani [188.33.8.*], 15.04.2010, 14:24:02, odpowiedź na #90, oceny: +1 -4
Glanino cóż, jeżeli ktoś uznaje te jęki za wokal to ja przepraszam ;] poza tym myślisz, że ktoś się w tym czymś wsłuchuje w wokal (pomijając, że w "muzyce klubowej" wokal jest zwykle zapętlony i nie zawiera żadnej treści) ? przecież w tym czymś chodzi o chamskie trząsy, do tego nawet się tańczyć nie da (chyba że się nałyka jakiegoś gówna albo da sobie w żyłe).
[94] Re: Fandomowe "gwiazdy"
PaulVanK [*.ntb.veo.pl], 15.04.2010, 15:01:32, odpowiedź na #91, oceny: +1 -0
PaulVanKTymi jękami zaczynasz wjeżdżać na ambicje. Nie tylko Nayako, ale też moje. Mógłbym wymienić wiele gatunków muzycznych w których wokaliści potrafią tylko drzeć się, albo "śpiewać" jakby im się nie chciało... Nie chcę tu jednak obrażać nikogo, ani ich przekonań muzycznych. "Respect to be respected". Amen.
[95] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Glani [188.33.8.*], 15.04.2010, 15:13:44, odpowiedź na #94, oceny: +0 -2
GlaniNo dobra akurat muszę przyznać, że Nayoko naprawde dobrze śpiewa, ale ja tu ambicji nigdzie nie widzę. Mogli byśmy mówić o ambicjach gdyby Ona śpiewała a Ty byś jej na skrzypcach grał ;] I don't have respect dla wszelkich przejawów krzywdzenia esencji muzyki.
[97] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 15.04.2010, 15:39:58, odpowiedź na #95, oceny: +5 -2
GrisznakWeź się zamknij, bo pierdolisz jak potłuczony. Serio.
[106] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Glani [109.243.167.*], 15.04.2010, 20:14:59, odpowiedź na #97, oceny: +0 -0
GlaniNie podoba się to nie czytaj.
[121] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Silinde [81.219.165.*], 15.04.2010, 23:52:44, odpowiedź na #106, oceny: +1 -1
Nie podoba się to nie słuchaj i nie komentuj?
[148] Re: Fandomowe "gwiazdy"
AtoMan [*.chello.pl], 16.04.2010, 17:08:05, odpowiedź na #121, oceny: +0 -0
AtoManfail

To nie kółko wzajemnej adoracji.
[98] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 15.04.2010, 18:16:12, odpowiedź na #91, oceny: +1 -0
TuminureNie mówię konkretnie o wokalu w tej piosence, a o wokalu ogólnie.

Zgodnie z wikipedią: "Śpiew - czynność polegająca na wytwarzaniu dźwięków o charakterze muzycznym przy pomocy głosu.". Co za tym idzie jest to muzyka, a nie dotyka instrumentów muzycznych.

Krótko mówiąc podałem taki a nie inny przykład by pokazać, że muzyka nie musi pochodzić z instrumentów muzycznych. Może również pochodzić z strun głosowych, programów komputerowych i wielu innych rzeczy.
[102] Re: Fandomowe "gwiazdy"
PaulVanK [*.ntb.veo.pl], 15.04.2010, 19:50:47, odpowiedź na #98, oceny: +0 -0
PaulVanKZaraz powie, że wikipedia to nie jest wiarygodne źródło :P
[111] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 15.04.2010, 22:33:08, odpowiedź na #102, oceny: +0 -0
TuminureWystarczająco wiarygodne żeby zanegować taką pierdołę, którą on powiedział (mam na myśli "Twoja muzyka nie jest muzyką").
[185] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Logan [*.chello.pl], 18.04.2010, 12:54:35, odpowiedź na #111, oceny: +2 -2
LoganPo pierwsze - wikipedię to sobie za przeproszeniem w dupę wsadź bo Ci zaraz znajdę w niej tyle BZDUR wypisanych, że z butów wyskoczysz (jak choćby opis Sepultury, ciekawe czy w końcu to poprawili...) albo z bieżących przykładów kiedy to "Czechosłowacja" ogłosiła żałobę narodową ze względu na wypadek w Smoleńsku. Po drugie - jest tyle rodzajów "śpiewu" ile jest gatunków muzycznych. Dla Ciebie np. "growl" to tylko harczenie, ale to też jest "rodzaj śpiewu". I jeśli ktoś uważa, że tak łatwo jest "tylko drzeć japę" to niech jedzie na próbę jakiejś kapeli i "podrze się" razem z tamtejszym wokalistą. Zobaczymy jak długo potem gardełko będzie leczył ;]
[203] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 20.04.2010, 01:18:14, odpowiedź na #185, oceny: +0 -2
TuminureNo i stało się. Kolejny hejter wikipedii. Przykro mi, w tym przypadku jest to BARDZO WIARYGODNE źródło. Wybacz, jeżeli uważasz inaczej to jesteś idiotą. W pwnie jest podobna definicja ale to też jest mało wiarygodne źródło.
[204] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Logan [*.chello.pl], 20.04.2010, 09:52:30, odpowiedź na #203, oceny: +0 -0
LoganNo człowieku, jak mam ufać czemuś co może dodawać i edytować KAŻDY, od specjalistów w danej dziedzinie po totalnych buraków granatem od pługa oderwanych? I jedyną w zasadzie formą sprawdzania czy dane artykuły są dobre jest to, że ktoś inny wchodzi, zauważa błąd i go poprawia. Tyle, że często w ten sposób ludzie poprawiają to co już jest dobre na to "co się im wydaje, że jest dobre". Weź no się trochę zastanów, hm? Ja wikipedii wierzyłem do momentu pisania pracy na jedno z zaliczeń. Takie tam bzdury były, że gdyby nie fakt, że już wcześniej miałem jako takie pojęcie na dany temat to bym te bzdury pewnie przepisał. I nie jestem jak to nazwałeś hejterem na zasadzie "bo tak" tylko dlatego, że znalazłem w niej (i nie tylko ja) już bardzo dużo błędów. Więc z całym szacunkiem, ale to ty jesteś idiotą jeśli ślepo wierzysz tej "wolnej encyklopedii".
[207] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 20.04.2010, 23:18:17, odpowiedź na #204, oceny: +0 -0
TuminureGdzie napisałem, że wierzę ślepo? Wierzę w tłumaczenie tego hasła. Jak poszukasz w innych źródłach - znajdziesz podobne znaczenie. To tak jakbym zacytował wikipedię, że Lech Kaczyński "Zginął w katastrofie lotniczej." a potem ktoś kazałby mi wsadzić sobie w dupę wikipedie bo tam bzdury piszą. Dalej mi się nie chce pisać, bo to bez sensu tłumaczyć takie rzeczy.
[208] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Logan [*.chello.pl], 21.04.2010, 00:56:01, odpowiedź na #207, oceny: +0 -0
LoganMiałem tutaj napisać coś dłuższego, ale to nie ma raczej sensu bo jak znam życie to choćby pod Twoim blokiem krzak zapłonął żywym ogniem i oznajmił ci, że wikipedia to nie jest najlepsze źródło wiedzy to i tak powiesz swoje... W związku z tym ograniczę się tylko do przykładów: wiki 1, wiki 2 i wiki 3. Jako, że pochodzę z Częstochowy to najłatwiej było mi stąd wziąć przykłady z życia. A możesz mi wierzyć, że widziałem tego więcej, dużo więcej.
[209] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 21.04.2010, 01:24:01, odpowiedź na #208, oceny: +0 -0
TuminureAle nie cytowałem informacji o częstochowie czy czechosłowacji a o czymś innym. Poszukaj innych informacji na ten temat. Sprawdź czy wikipedia jest W TYM WYPADKU wiarygodna.
[210] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Logan [*.chello.pl], 21.04.2010, 10:59:34, odpowiedź na #209, oceny: +0 -0
LoganA ja znalazłem inną definicję "śpiewu" ;]

Definicja hasła śpiew:
1. brzmi w operze
2. domena Edyty Górniak
3. domena Kiepury
4. łabędzi lub koloraturowy
5. nucenie
6. zajęcie wokalisty


źródło jest - tutaj

I tyle w temacie ;d
[211] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 21.04.2010, 11:27:02, odpowiedź na #210, oceny: +0 -0
TuminureI właśnie dlatego wolę definicję z wikipedii.
[213] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Logan [*.chello.pl], 21.04.2010, 13:10:01, odpowiedź na #211, oceny: +0 -0
LoganDlatego, że brzmi inteligentniej? ;d Zresztą nieważne, nie będę się przecież bił o to czy dany termin jest prawidłowy czy nie albo skąd powinno się czerpać informację na dany temat. Po prostu chciałem ci uświadomić (i nie tylko tobie), że tak jak w internecie jest dużo przydatnych informacji tak jeszcze więcej jest totalnych bzdur...
[214] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 21.04.2010, 16:34:29, odpowiedź na #213, oceny: +0 -0
TuminureJest tyle samo bzdur co mądrych rzeczy. Jak to mówią, wyjątek potwierdza regułe i jedna jaskółka wiosny nie czyni. Wszędzie znajdziesz błędy. To, że w wiki jest ich więcej niż w innych rzeczach nie znaczy, że można o tym pisać tak jak Ty o tym piszesz. Dla mnie jest to bardzo wiarygodna strona.

No i tak... brzmi inteligentniej. A w Twojej bym chętnie zedytował i dopisał, "domena mandaryny", "domena dody", "domena britney spears", "domena milionów innych wokalistów". Wg. wikipedii nie tylko śpiew brzmi w operze. Doświadczenie życiowe to potwierdza. Co wpływa na to, że przez Ciebie podana stronka nie jest wiarygodna w tym temacie. (powinno być "brzmi w operze obok orkiestry" albo coś w tym stylu).

Krótko mówiąc: Wikipedia > muzyka.xwebs24.com

I żeby nie było... wsadź sobie w dupe takie randomowe stronki na darmowym hostingu z głupimi definicjami pisanymi zapewne przez dzieci. Ale jak znam życie choćby pod Twoim blokiem krzak (kurde zapomniałem jak to dalej szło), no ale i tak nie przekonasz się do wikipedii i nadal będziesz wolał definicje z takich pierdołowatych stronek.
[105] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Glani [109.243.167.*], 15.04.2010, 20:11:51, odpowiedź na #98, oceny: +0 -0
Glanihyaha ok z ciocią Wikipedią nie śmiem się kłócić, przepraszam :(
[157] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 16.04.2010, 18:37:26, odpowiedź na #75, oceny: +0 -0
Hitsu MayukiWiesz, tutaj mógłbyś przytoczyć nam swoją definicję słowa "muzyka" w czysto słownikowym ujęciu. No bo na przykład rap nie zawsze ma podkład z melodią, niekiedy ledwie same skrecze, ale nazywa sie go "gatunkiem muzycznym". Tak samo wszelkie przejawy MUZYKI klubowej, jak sama nazwa wskazuje zasługują na pierwszy człon. Przynmajmniej dla mnie.
[46] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Harven [*.chello.pl], 14.04.2010, 23:35:35, oceny: +0 -0
Nie moja muza, ale życzę powodzenia i dalszych sukcesów. :)
[50] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Kisiel [*.e-wro.net.pl], 15.04.2010, 01:15:44, oceny: +0 -0
Ciekawe, fajnie brzmi, podoba mi się :)
Jednak.. nie wyróżnia się z powodzi podobnych. No ale to może być też zaletą.

Niemniej może zakupiłbym na jakimś konwencie w formie CD z taką kawaii okładką :)
[52] Re: Fandomowe "gwiazdy"
bobon [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2010, 01:55:25, odpowiedź na #50, oceny: +0 -0
bobonhmmm.... ja to juz bardziej wole electro, no ale calkiem spoko, pewnie wiecej cos powiem jak bym dostal full version niz demo
[53] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 15.04.2010, 01:57:56, oceny: +3 -0
GrisznakCzekam na fandomową hordę black metal, sławiącą Kozła po w engrishu, albo fandomowy porno grind z dźwiękami z hentajów.
[126] Re: Fandomowe "gwiazdy"
wasiek [94.78.183.*], 16.04.2010, 00:22:56, odpowiedź na #53, oceny: +0 -0
[158] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 16.04.2010, 18:38:47, odpowiedź na #53, oceny: +0 -0
Hitsu Mayukimyślę, że by brzmiało gorzej niż sama nazwa Oo
[54] Re: Fandomowe "gwiazdy"
hurrdurr [*.chello.pl], 15.04.2010, 02:26:06, oceny: +0 -3
Autorzy maja przej**bane bo polski fandom sklada sie glownie z alternatywnych gimbo oraz kucykow. Nie ma co tu takiej muzy promowac. Probojcie jakies niemcy czy holandie.
[55] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Kasumi1 [*.adsl.inetia.pl], 15.04.2010, 02:27:59, odpowiedź na #54, oceny: +1 -0
Kasumi1Mam wrażenie jakby ten kawałek już dawno powstał ogólnie taki techno-trans we wszystkich kawałkach wydaje mi sie taki sam
[159] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 16.04.2010, 18:39:56, odpowiedź na #55, oceny: +0 -0
Hitsu Mayukieeee słusznie rozumujesz - teraz już mało gdzie możesz znaleźc coś od początku do końca nowego, ale cóż - jakieby nie było, sprzedaje się z lepszym, lub gorszym skutkiem
[76] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Glani [188.33.8.*], 15.04.2010, 12:31:25, odpowiedź na #54, oceny: +1 -2
Glanisorry man wole "alternatywnych gimbo oraz kucyków" od techno-z***ów. Niektórzy w tym temacie zepsuli moje dobre mniemanie o Fandomie. Pie*****na era techno.
[79] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 15.04.2010, 12:46:46, odpowiedź na #76, oceny: +2 -0
Grisznak"dobre mniemanie o Fandomie"

Och słodka naiwności...
[87] Re: Fandomowe "gwiazdy"
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2010, 13:37:58, odpowiedź na #79, oceny: +1 -0
SStefanŚmiechłam mocno.
[107] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Trololo [212.122.223.*], 15.04.2010, 21:41:35, odpowiedź na #87, oceny: +0 -0
viczan alert
[122] Re: Fandomowe "gwiazdy"
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2010, 23:53:11, odpowiedź na #107, oceny: +0 -0
SStefanPrędzej ś.p. Eris, jeśli o piękną zabawę językiem chodzi.
[81] Re: Fandomowe "gwiazdy"
hellboi [74.63.112.*], 15.04.2010, 12:50:30, odpowiedź na #76, oceny: +1 -3
hellboiNie rób sobie nadziei dziecinko.
[85] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Glani [188.33.8.*], 15.04.2010, 13:31:44, odpowiedź na #81, oceny: +1 -1
GlaniOdsmerfuj się dziadku ;)
[139] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Vulcan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2010, 14:16:47, odpowiedź na #76, oceny: +1 -0
VulcanDobre elektro czy techno istnieje jak najbardziej, ale to co w TV jest to w większości straszne gówno. Już nawet nie wspominam o psuedopopwej papce, czy stadach gadających do kradzionych bitów czarnuchów obwieszonych złotem. A demko mnie osobiście się podoba.
[198] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Pharaoh_90 [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 19.04.2010, 14:16:18, odpowiedź na #76, oceny: +0 -0
[215] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Raver [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 25.04.2010, 17:58:25, odpowiedź na #54, oceny: +1 -0
Żyj sobie dalej w słodkiej naiwności...
[61] Re: Fandomowe "gwiazdy"
PaulVanK [*.ntb.veo.pl], 15.04.2010, 09:11:18, oceny: +0 -0
PaulVanKChciałem dopisać tylko, że cd niestety nie ma... i znać życie nie będzie... Ten singiel jest rozpowszechniany tylko po necie. W dzisiejszych czasach bardzo trudno wydać coś na cd, a już szczególnie muzykę klubową. Wytwórniom najzwyczajniej się to nie opłaca.
[62] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Serduszko [*.internetdsl.tpnet.pl], 15.04.2010, 09:22:02, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
Każdy robi i lubi co innego.Osobiście nie trawię techno/trance/house...No jedynie toleruje hardstyle,electro..
Ale zawsze byłem za nie łączeniem tego z światem M&A

Sam utworek może być..
[72] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 15.04.2010, 11:46:12, odpowiedź na #62, oceny: +0 -1
TuminureMam podobnie. Odnośnie każdej nie japońskiej muzyki.
[160] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 16.04.2010, 18:46:42, odpowiedź na #62, oceny: +0 -0
Hitsu MayukiA ja czekam aż powstanie jakieś anime, w którym będzie bohater (nalepiej pierwszoplanowy), który gra taką muzykę, albo przynajmniej jest jej fanem. Coś a'la taka alternatywa dla DMC. Przecież w Japonii tez sa kluby i przesłuchałem już pary DJ'ów i naprawdę nie maja się czego wstydzić.

a to polecam jako przykład, zwłaszcza dla samej końcówki, która mnie się osobiście bardzo spodobała ^^
[65] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Lisek [*.witnet.pl], 15.04.2010, 10:03:42, odpowiedź na #61, oceny: +0 -0
LisekAle przecież nie trzeba od razu przez wydawcę tego robić. Chodzi tutaj raczej o sprzedaż na konwencie. Koszt wytłoczenia 200 płyt CD to ok. 450zł. Jedna płytka wychodzi po 2.25zł. Wydruk okładek w sensownej jakości to koszt około 300-400zł. Także powiedzmy, że koszt łączny to około 900zł. Przy jednej płycie wychodzi około 4.5zł. Myślę, że gdybyś sprzedawał nawet i po 10zł na konwencie to ludzie by kupowali (z tym, że nie singiel, a np. zestaw 2 singli wpakowany na jedno CD). Cena nie jest wygórowana, po tak naprawdę to koszt połowy pizzy w dobrej pizzeri.

Mimo wszystko, niektórzy wolą postawić pudełko na szafeczce niż trzymać ściągnięte z neta legalnie rzeczy na dysku.
[68] Re: Fandomowe "gwiazdy"
PaulVanK [*.ntb.veo.pl], 15.04.2010, 10:32:50, odpowiedź na #65, oceny: +0 -0
PaulVanKKwestia tego tylko, czy to faktycznie by się sprzedało, bo 900 zł na ulicy nie znajdzie :D
[70] Re: Fandomowe "gwiazdy"
G&S DziaDzia [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 15.04.2010, 10:58:15, oceny: +0 -0
G&S DziaDziaNa imprezkach w klubach by się przyjął proste :) I tak najlepiej go wypromować;]
[78] Re: Fandomowe "gwiazdy"
hellboi [74.63.112.*], 15.04.2010, 12:45:05, oceny: +3 -7
hellboiNie produkujcie się, fandom nie jest tego wart.
[99] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 15.04.2010, 18:19:46, odpowiedź na #78, oceny: +1 -0
TuminureMyślę, że oni nie robią tego (tylko) dla fandomu. Na fandomie świat się nie kończy.
[100] Re: Fandomowe "gwiazdy"
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 15.04.2010, 19:43:24, odpowiedź na #99, oceny: +0 -0
PulpetMasternie karm trolla
[161] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 16.04.2010, 18:47:42, odpowiedź na #100, oceny: +0 -0
Hitsu Mayukio matko, wyobraziłem sobie taką tabliczkę...xD
[109] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Yen [*.xdsl.centertel.pl], 15.04.2010, 22:27:39, odpowiedź na #78, oceny: +0 -0
YenTaki z ciebie mistrz spamu a nawet magni nie ruszyłeś. Phi.
[114] Re: Fandomowe "gwiazdy"
hellboi [74.63.112.*], 15.04.2010, 22:39:41, odpowiedź na #109, oceny: +2 -3
hellboiMam zbyt małe kalosze na brodzenie w tak głębokim gównie.
[123] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Silinde [81.219.165.*], 15.04.2010, 23:54:12, odpowiedź na #114, oceny: +0 -0
Jakby nie patrzeć i bez niego w tamtym temacie nie brakło trolenia.
[140] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Vulcan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2010, 14:18:45, odpowiedź na #123, oceny: +0 -0
VulcanNawet troll okazał się na tyle mądry, aby w tym nie uczestniczyć.
[177] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Yen [*.xdsl.centertel.pl], 17.04.2010, 11:02:34, odpowiedź na #114, oceny: +0 -0
YenA z drugiej strony poczekaj na materiały, będziesz miał jeszcze okazję :)
[129] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 16.04.2010, 07:45:53, odpowiedź na #109, oceny: +0 -0
Tuminure:D
[89] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Mavet [*.chello.pl], 15.04.2010, 13:50:26, oceny: +0 -0
Mavethmmm good luck ^^
[93] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Syriusz [89.191.147.*], 15.04.2010, 14:59:59, oceny: +0 -0
SyriuszJa jestem generalnie fanem takiej muzyki choć słucham wielu gatunków muzyki. Chciałbym posłuchać was więcej, bo to demo jakie zaprezentowaliście jest na prawdę konkretne. Mam nadzieję, że jeszcze będzie was słuchać, bo z takim poziomem myślę, że nadajecie się do State of Trance. Pozdrawiam i życzę sukcesów w karierze.
[101] Re: Fandomowe "gwiazdy"
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 15.04.2010, 19:44:34, oceny: +0 -0
PulpetMasterprzesłuchałem, stwierdziłem, że nie moje klimaty, ale popieram inicjatywę ^^
[104] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 15.04.2010, 20:10:01, odpowiedź na #101, oceny: +1 -0
GrisznakWłaśnie dlatego, że to nie moje klimaty, nie napisałem, że popieram. Nie znam się na tym gatunku muzyki, być może to coś powyżej w swojej kategorii jest straszną kichą, a wtedy namawianie do kontynuacji działalności nie wydaje mi się wskazane.
[162] Re: Fandomowe "gwiazdy"
PulpetMaster [*.wroclaw.mm.pl], 16.04.2010, 18:54:29, odpowiedź na #104, oceny: +0 -0
PulpetMastermi bardziej chodzi o to, aby takich inicjatyw było więcej, spośród tsunami gówna każdy wyłapie coś co mu odpowiada, czy nawet sie podoba ^^
[167] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 16.04.2010, 20:04:31, odpowiedź na #162, oceny: +0 -0
GrisznakTeż prawda, ale przez lata recenzowania metalowych płyt, a zwłaszcza demówek nasłuchałem się tyle muzycznej chujni z grzybnią, że zapał do popierania wszystkiego minął mi już dawno temu.
[103] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Zaan [*.hypnet.pl], 15.04.2010, 20:09:30, oceny: +0 -0
niezle bucy :]

z polotem kawalek
[108] Re: Fandomowe "gwiazdy"
AvantaR [*.ekspres.net.pl], 15.04.2010, 22:05:13, oceny: +1 -0
AvantaRSzkoda, ze nie ma calego utwory. O ile muzyka to typowa lupanka, ktorej raczej nie lubie, o tyle z checia bym Nayako posluchal. Z checia kupie jak wydacie wersje bez 'trzepania dywanow' w tle ;)
[116] Re: Fandomowe "gwiazdy"
hellboi [74.63.112.*], 15.04.2010, 22:46:25, odpowiedź na #108, oceny: +2 -7
hellboiBędzie słychać trzepanie konia.
[132] Re: Fandomowe "gwiazdy"
PaulVanK [*.ntb.veo.pl], 16.04.2010, 10:33:55, odpowiedź na #108, oceny: +0 -0
PaulVanKNic nie obiecuję, bo raczej trzymam się klimatów klubowych, niemniej jednak pomysły na pop/rnb po główce chodzą, więc kto wie...
A dzisiaj się dowiedziałem, że kawałek ponoć już po necie krąży (OMG :P)
[134] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Avik [*.internetdsl.tpnet.pl], 16.04.2010, 10:59:03, odpowiedź na #132, oceny: +0 -0
Wiesz, to po prostu nie moj klimat. Nie lubie takie lupanki, ale rozumiem, ze to Twoj swiat i w tym sie najlepiej czujesz :)

Swoja droga, szkoda, ze nie wypusciliscie jednego kawalka calego. Mysle, ze tym byscie ludzi jakos zachecili. Bo 5 dolcow (czy tez fuunto nie pamietam) za 3 kawalki w tym 2 remiksy to IMO troche duzo :/
[137] Re: Fandomowe "gwiazdy"
PaulVanK [*.ntb.veo.pl], 16.04.2010, 12:29:58, odpowiedź na #134, oceny: +0 -0
PaulVanKJa cen nie ustalam tylko sklepy internetowe, które sprzedają, a w net dość już swoich kawałków wrzucałem.

BTW - 3 kawałki... 1 "wersja radiowa" czyli do posłuchania, 2 "wersja extended" czyli zwyczajnie wydłużona na potrzeby klubowe, 3 remix Mike McPower'a (czyt. jego wizja danego utworu :D). W taki sposób są wydawane single z muzyką klubową, czasami mają więcej remixów.
[141] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Avik [*.internetdsl.tpnet.pl], 16.04.2010, 14:52:10, odpowiedź na #137, oceny: +0 -0
Tak jak pisalem - nie znam sie na muzyce klubowej ;)

Zycze wysokiej sprzedazy, ja na pewno nie kupie, ale pewnie znajda sie inni chetni :)
[143] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 16.04.2010, 16:03:00, odpowiedź na #137, oceny: +0 -0
TuminureTak z czystej ciekawości - mógłbyś rozwinąć pojęcie "wydłużona na potrzeby klubowe"? Ewentualnie podać jakieś sensowne artykuły o tym?
[145] Re: Fandomowe "gwiazdy"
AceMan [*.telpol.net.pl], 16.04.2010, 16:56:11, odpowiedź na #143, oceny: +0 -0
AceManProste - miast 3-4 minuty sklejasz/kopiujesz/wydłużasz fragmenty kawałka by wyszło 7-8 lub więcej. Dodatkowo wydłużasz wstęp i zakończenie (zostawiając najlepiej duży fragment samej lini "perkusji") by DJ w klubie mógł sobie zrobić ładne przejścia między innymi kawałkami.
[147] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 16.04.2010, 16:58:33, odpowiedź na #145, oceny: +0 -0
GrisznakKurcze, prawie jak jazz.
[149] Re: Fandomowe "gwiazdy"
PaulVanK [*.ntb.veo.pl], 16.04.2010, 17:14:42, odpowiedź na #145, oceny: +0 -0
PaulVanKNic dodać nic ująć.
[151] Re: Fandomowe "gwiazdy"
BRyC [195.116.54.*], 16.04.2010, 18:15:53, odpowiedź na #145, oceny: +0 -0
Albo wyskoczyć na szybkią jedyneczkę do kibelka =]
[190] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Logan [*.chello.pl], 18.04.2010, 22:26:25, odpowiedź na #145, oceny: +0 -0
LoganNa tym się opiera praktycznie cały trance, techno (i pokrewne), hip-hop i wiele innych gatunków.... ;d
[191] Re: Fandomowe "gwiazdy"
PaulVanK [*.ntb.veo.pl], 19.04.2010, 08:06:23, odpowiedź na #190, oceny: +1 -0
PaulVanKW tym i dłuższe wersje metalowe/rockowe, gdzie z początku leci sobie jakaś przygrywka gitary... Rany, brzmisz jakbyś się urwał z kółka metalowej adoracji.
[202] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Logan [*.chello.pl], 19.04.2010, 23:02:34, odpowiedź na #191, oceny: +0 -0
LoganPrzygrywka gitary zmieniając akordy, tempo, rytm itd., a wycięty i zapętlony na XX minut sampel (czy w ogóle kawałek utworu) to chyba jednak różnica. Nie uważasz? Do żadnego kółka adoracji czegokolwiek nie należę natomiast wiem jak sprawa wygląda "z obu stron barykady" bo raz, że znam paru DJ`ów, a dwa, że sam swego czasu się bawiłem hobbystycznie w takie rzeczy, a później przerzuciłem się na gitarę. Poza tym chłopie, ile masz takich "dłuższych" wersji? Szczególnie tych starych kawałków? Bo teraz to faktycznie, robi się wersję np. 6min, która idzie na CD, do tego skraca się ją o połowę żeby poszło do radia itd. itp. Chociaż nie sądzę żeby szanujący się zespół tak kombinował bo ja np. nie wyciąłbym połowy utworu nad którym siedziałem tygodniami tylko po to żeby się zmieścił w przeznaczonym dla mnie czasie radiowym. Tak było przecież z "Bohemian Rhapsody" Queen`a.
[142] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Vulcan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2010, 15:01:00, odpowiedź na #132, oceny: +0 -0
VulcanKrąży, krąży - na RS do zassania bez problemu.
[127] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Duo~ [*.torun.mm.pl], 16.04.2010, 00:39:03, oceny: +0 -1
Duo~rlly nice =] naprawde fajniutkie :)
a jak widze dyskusje a raczej flejmy na temat gatunków muzycznych to mi sie sikac ze smiechu przez was chce XDDD
[144] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Nagash [*.protonet.pl], 16.04.2010, 16:05:40, odpowiedź na #127, oceny: +0 -0
NagashJak chcesz prawdziwe Flejmy przez wielkie F to radzę poczytać komenty na youtube. Tego nic nie przebije, czasem zabawnie się to czyta nawet
[146] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Aria [*.187.236.135.ip.abpl.pl], 16.04.2010, 16:57:03, oceny: +0 -0
AriaJeżeli uciąć część wokalną, to demko imo naprawdę świetne ;o
[150] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Alessander [*.adsl.inetia.pl], 16.04.2010, 18:00:33, oceny: +1 -0
Podoba mi się, ale trochę za dużo dźwięków i zmian w tak krótkim czasie. Bardzo podoba mi się do 1;05. W 1;08 wchodzi już mocniejszy bit, który zupełnie mi nie pasuje, ale to już wasza twórczość. Wokal może być, ale do ,,doprawienia''. Szkoda, że go tak mało.

Ludzie, to jest trance. Denerwujecie się, że ludzie nie doceniają metalu, a sami w dupie macie inne gatunki muzyczne. :F
[166] Re: Fandomowe "gwiazdy"
AceMan [*.telpol.net.pl], 16.04.2010, 20:03:47, odpowiedź na #150, oceny: +1 -0
AceMan>> trochę za dużo dźwięków i zmian w tak krótkim czasie.

Jeśli tak prosty gatunek jak prezentowany tutaj (vocal)trance ma dla Ciebie zbyt dużo dźwięków i zmian, to czego czego ty słuchasz na codzień - wiatru, hiphopu i pralki? o_O

:P
[163] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Rokugatsu [*.adsl-surfen.hetnet.nl], 16.04.2010, 18:55:59, oceny: +0 -0
RokugatsuSzczerze mówiąc większość tych techno/trance/cośtam piosenek jest dla mnie na jedno kopyto. A i ta brzmi jak tysiące innych.
Po prostu nie mój typ muzyki...
No ale powodzenia :)
[164] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Luchianka [*.siedlce.vectranet.pl], 16.04.2010, 19:44:40, oceny: +1 -0
LuchiankaTo nie jest typ muzyki jaki słucham,ale miło że komuś z fandomu europejskiego udało się osiągnąć taki mały sukces
[170] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Niemti [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 16.04.2010, 22:20:33, oceny: +1 -0
NiemtiMnie się podoba; wyobrażam sobie szalonych klubowiczów wywijających do takiego utworu : D!
Jestem na tak~
[176] Re: Fandomowe "gwiazdy"
PaulVanK [*.ntb.veo.pl], 17.04.2010, 09:13:45, oceny: +3 -1
PaulVanKJakby ktoś chciał posłuchać to zapodaję jeszcze parę kawałków (trochę starsze) (może się komuś spodoba):

Martin Drafts - Once In A Life (Paul Van K Remix) - mój remix, stare pseudo, nie używam aktualnie (za długa historia)
LINK

Fort Minor - Where'd You Go (Sora Remix) - to samo, nie używam pseudo :P
LINK

Roger Sanchez - Lost (Sora Remix)
LINK

SoundSets feat Meeshek - Lover - Soundsets to ja, Narutho i Meeshek
LINK

W komentarzach powinny być linki, jednak jeśli nie działają, a ktoś chce kawałek - pisać, wrzucę.
[178] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Grisznak [*.satfilm.net.pl], 17.04.2010, 12:07:14, odpowiedź na #176, oceny: +1 -1
GrisznakHitler by przy tym nie potańczył...
[179] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Qqqq [*.olsztyn.mm.pl], 17.04.2010, 15:30:38, odpowiedź na #176, oceny: +0 -1
Koleś wyjazd z tym shitem... czego się tak jarasz?
[181] Re: Fandomowe "gwiazdy"
PaulVanK [*.ntb.veo.pl], 17.04.2010, 18:08:16, odpowiedź na #179, oceny: +0 -0
PaulVanKChyba masz kolego problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Gdzie ja się czymkolwiek "jarałem"?

Kolejny anonimowy kozak?
[200] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Qqq [*.olsztyn.mm.pl], 19.04.2010, 20:08:02, odpowiedź na #181, oceny: +0 -2
Chociażby to, że napisałeś o sobie newsa :-) I rozpleniasz tą pseudo muzykę. Tylko co to ma wspólnego z tą stroną?

Z kontem czy bez - to samo bym napisał. Także niepotrzebne jest mi skoro mogę umieścić komentarz jako gość.
[183] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Tuminure [*.rudaslaska.vectranet.pl], 18.04.2010, 09:58:52, odpowiedź na #179, oceny: +0 -0
TuminureGdyby to faktycznie był shit to przyznałbym Ci rację... ale jak dla mnie - brzmi niezle.
[199] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Qqq [*.olsztyn.mm.pl], 19.04.2010, 20:02:57, odpowiedź na #183, oceny: +0 -2
Jesteś jakimś prekursorem "shitu" czy co?
Nie rozumiem robienia z tego newsa tutaj. Żadna to gwiazda, a i nic wspólnego z tą stroną nie ma. Zwykłe "umcyk, umcyk" po którym krwawią uszy... wystarczyło straszyć na YT.
[205] Re: Fandomowe "gwiazdy"
Hitsu Mayuki [*.bugaj.pabianice.pl], 20.04.2010, 22:27:21, odpowiedź na #199, oceny: +0 -0
Hitsu Mayukipolecam przypomnieć sobie co to znaczy cudzysłów, to tak apropo tej gwiazdy; a on ma z tą stroną dużo wspólnego, odkąd dał pierwszego posta/komentarz/etc.

ech ciasnokratyzm muzyczny się szerzy...
[206] Re: Fandomowe "gwiazdy"
SStefan [*.neoplus.adsl.tpnet.pl], 20.04.2010, 22:37:01, odpowiedź na #199, oceny: +1 -0
SStefanJakkolwiek zgadzam się z niskim stopniem powiązania powyższego newsa z tematyką ACP, tak zwracam Ci uwagę, że słowo, którego szukałeś, to 'propagator', nie 'prekursor'. Polecam korzystanie ze słownika, PWNowski jest nawet dostępny online.
[212] Re: Fandomowe "gwiazdy"
derp [*.chello.pl], 21.04.2010, 12:15:57, odpowiedź na #199, oceny: +0 -0
UWAGA NIEGROZNY KUCYKOWY NAPINACZ WYKRYTY

Wracaj do lekcji.
[182] Re: Fandomowe "gwiazdy"
RJ [*.icpnet.pl], 18.04.2010, 09:27:37, odpowiedź na #176, oceny: +0 -0
RJNie moje klimaty ale dosyć sympatyczne, szczególnie ten trzeci utwór.
[201] Re: Fandomowe "gwiazdy"
RJ [*.icpnet.pl], 19.04.2010, 21:51:36, oceny: +0 -1
RJCo to jest za "czepianie" się czarnego hip-hopu i bluesa (dobrze ze nie ciapiecie się jazzu).
Jeb*ne białasy mają kompleks niższości.
Powered by WashuOS